Die Macht der Kunden für Geschäftserfolg nutzen

Die neue Macht der Kunden für den geschäftlichen Erfolg nutzen

Kundenmacht nutzen

Kunden werden immer mächtiger. Diese Macht lässt sich für den Geschäftserfolg nutzen.

Customers have more power today than ever before. They have tremendous influence and reach through social media, more options and choices of whom to buy from, and high expectations about customer service. Instead of hunkering down and wishing this trend would go away, or trying to change but with a pennypinching eye on costs only, enterprises must embrace this new reality. To thrive in this new era of the customer, companies must

  1. embrace customer empowerment by focusing on business process transformation from the outside in,
  2. make the customer experience a high priority,
  3. use change management to move the organization to a culture of customer centricity,
  4. elevate social media to the status of a standard communication channel, and
  5. focus on data quality to deliver a single view of the customer.

In This Guide You Will Learn:

  • How You can Transform Business Processes from the Outside-In
  • How to Quantify The Business Impact of Improved Customer-Experience Delivery
  • How to Use Change Management to Move Your Organization to a Culture of Customer Centricity and use Data to Arrive at a Single View of The Customer

Quelle: CIO Whitepapers

Das Whitepaper „Empower Customers by Transforming Business Processes“ kann hier direkt heruntergeladen werden.

Wir freuen uns, dass Sie den Bank Blog schätzen. Die hohe Qualität der Beiträge weiterhin sicherzustellen, ist uns ein wichtiges Anliegen. Qualität kostet jedoch Geld und kann nicht nur über Werbung finanziert werden. Sie können uns unterstützen, indem Sie ein Premium Abonnement des Bank Blogs abschließen. Damit sind zahlreiche Vorteile für Sie verbunden, u.a. freier Zugang zu allen kostenpflichtigen Inhalten, Werbefreiheit und schnellere Ladezeiten. Und Sie tragen dazu bei, dass wir den hohen Anspruch an unsere Arbeit auch in Zukunft halten können. Vielen Dank!

Bank Blog Newsletter abonnieren